Moje spotřební váha zobrazuje chybovou zprávu. Co dělat?
Nejčastější příčiny chyb jsou:
-
Zařízení není umístěno na zcela rovném a pevném povrchu.
Zkuste umístit zařízení na jinou (zcela rovnou) podlahu (bez koberce) a ověřte, zda váha začne fungovat. -
Baterie jsou slabé.
Vyjmutím a opětovným vložením baterií se zařízení resetuje, což může problém vyřešit. Pokud jsou baterie slabé, může to vést k problémům při měření. Prosím, vyměňte baterie a ověřte, zda se tím chyba odstraní. Ujistěte se, že nepoužíváte dobíjecí baterie a nahrazujte všechny baterie najednou.
Pokud výše uvedená řešení problém nevyřeší, zašlete prosím e-mail na adresu obchod@medivital.cz s následujícími informacemi:
- Důkaz o koupi
- LOT-číslo (6 číslic na zadní straně zařízení)
- Přesný popis chybové zprávy (nejlépe s fotografiemi a/nebo videem)
Poté vám co nejdříve pomůžeme problém vyřešit.