Problém s instalací softwaru TANITA PRO / Chyba při instalaci
Pokud během instalace softwaru TANITA PRO dojde k problému, může se zobrazit některá z následujících chybových zpráv:
- „The mobee360 Setup Wizard ended prematurely“
- „Computer needs to be restarted, please reboot your computer before performing this installation.“
Postup řešení problému:
-
Ukončete instalaci softwaru.
-
Otevřete Centrum aktualizací Windows:
- Klikněte na Nastavení → Aktualizace a zabezpečení → Windows Update.
- Ujistěte se, že máte nainstalované všechny čekající aktualizace.
- Pokud jsou dostupné aktualizace, nainstalujte je.
-
Restartujte počítač po dokončení instalace aktualizací.
-
Spusťte instalaci softwaru TANITA PRO znovu.
- Ujistěte se, že instalujete všechny požadované součásti, které software vyžaduje (předpoklady).
- Postupujte podle pokynů instalačního průvodce a nainstalujte oba moduly:
- Modul Mobee360
- Modul TANITA PRO
Tento postup by měl vyřešit většinu problémů s instalací. Pokud problém přetrvává, kontaktujte technickou podporu. 😊