Jak smazat neaktivní zákaznické profily podle GDPR
Pokud potřebujete z důvodu GDPR smazat zákaznické profily, které jsou neaktivní po dobu 3 nebo 10 let, postupujte podle tohoto návodu:
Postup smazání neaktivních profilů:
- Otevřete software TANITA PRO nebo jiný spravující systém.
- Přejděte do sekce správy klientů nebo "Zákaznické profily".
- Vyhledejte neaktivní profily:
- Použijte funkci filtru nebo třídění dle posledního měření nebo aktivity.
- Vyberte profily, které jsou neaktivní po dobu 3 nebo 10 let (dle požadavků).
- Označte profily k odstranění:
- Vyberte všechny profily, které chcete smazat najednou.
- Potvrďte smazání:
- Klikněte na možnost „Smazat vybrané profily“.
- Systém může zobrazit varování, že tato akce je nevratná. Potvrďte odstranění.
Důležitá poznámka:
- Před smazáním si zkontrolujte, zda neexistují právní důvody pro uchování některých dat (např. účetní nebo zdravotnické záznamy).
- Tento proces je v souladu s požadavky GDPR, které stanovují povinnost minimalizace uchovávaných dat a právo klientů na výmaz osobních údajů.
Pokud potřebujete podrobnější informace o správě dat v softwaru, doporučujeme nahlédnout do uživatelské příručky nebo dokumentace GDPR. 😊