Zobrazují se mi výsledky měření někoho jiného v aplikaci My TANITA Healthcare
Tento problém může nastat, pokud více lidí používá stejnou váhu TANITA se svými účty v aplikaci My TANITA Healthcare, přičemž všichni mají nastavený profil 1. Váha se může tímto nastavením zmást a výsledky měření mohou být odeslány na nesprávné zařízení. Tento problém lze vyřešit třemi způsoby:
1. Ruční odpojování váhy po každém měření
Po dokončení měření (a jeho exportu do aplikace) ručně odpojte váhu od telefonu nebo tabletu. Při dalším měření bude nutné spojení opět ručně navázat.
Více informací o tom, jak připojit zařízení k váze, najdete zde: Jak mohu připojit váhu k aplikaci My TANITA?
2. Použití jednoho společného účtu pro celou domácnost
Pokud jsou všichni uživatelé z jedné domácnosti (což doporučujeme), můžete sdílet jeden účet v aplikaci My TANITA Healthcare.
- Jeden účet lze nainstalovat na více zařízeních.
- Všichni se přihlašují stejnými přihlašovacími údaji (e-mail a heslo).
- V rámci účtu můžete nastavit až 4 různé profily.
3. Nastavení profilů na všech účtech stejně
Pokud dáváte přednost samostatným účtům, nastavte stejné profily na všech účtech. Například:
- Profil 1: Matka
- Profil 2: Otec
- Profil 3: Dítě 1
- Profil 4: Dítě 2
Tímto způsobem minimalizujete riziko, že se výsledky měření přenesou na nesprávné zařízení. 😊