Nejsou synchronizována všechna má měření s Apple Health. Jak to mohu vyřešit?
V aplikaci My TANITA Healthcare se mohou s Apple Health synchronizovat čtyři různé typy dat:
- Procento tělesného tuku
- Body Mass Index (BMI)
- Výška
- Hmotnost
Pro zapnutí synchronizace postupujte podle následujících kroků:
- Otevřete aplikaci My TANITA Healthcare.
- Přejděte do „Můj profil“ a posuňte stránku úplně dolů.
- Aktivujte synchronizaci s Apple Health tak, že příslušné tlačítko zbarvíte oranžově.
Důležitá poznámka:
Synchronizují se pouze měření provedená po aktivaci synchronizace. Starší data nelze s Apple Health zpětně synchronizovat.
Co dělat, když nejsou viditelné všechny čtyři typy dat?
Pokud se v aplikaci Apple Health nezobrazují všechna měření, zkontrolujte, zda máte povolené všechny možnosti synchronizace:
- Otevřete Nastavení (Settings) na svém iPhonu.
- Najděte aplikaci Apple Health.
- Klikněte na „Přístup k datům a zařízení“ (Data Access & Devices).
- Vyberte možnost MyTanita.
- Zkontrolujte, zda jsou všechny typy dat (tělesný tuk, BMI, výška a hmotnost) povolené pro synchronizaci.
Tímto by měl být problém vyřešen a data se správně synchronizovat. 😊