Nejsou synchronizována všechna má měření s Apple Health. Jak to mohu vyřešit?
V aplikaci My TANITA Healthcare se mohou s Apple Health synchronizovat čtyři různé typy dat:
- Procento tělesného tuku
- Body Mass Index (BMI)
- Výška
- Hmotnost
Pro zapnutí synchronizace postupujte podle následujících kroků:
- Otevřete aplikaci My TANITA Healthcare.
- Přejděte do „Můj profil“ a posuňte stránku úplně dolů.
- Aktivujte synchronizaci s Apple Health tak, že příslušné tlačítko zbarvíte oranžově.
Důležitá poznámka:
Synchronizují se pouze měření provedená po aktivaci synchronizace. Starší data nelze s Apple Health zpětně synchronizovat.
Co dělat, když nejsou viditelné všechny čtyři typy dat?
Pokud se v aplikaci Apple Health nezobrazují všechna měření, zkontrolujte, zda máte povolené všechny možnosti synchronizace:
- Otevřete Nastavení (Settings) na svém iPhonu.
- Najděte aplikaci Apple Health.
- Klikněte na „Přístup k datům a zařízení“ (Data Access & Devices).
- Vyberte možnost MyTanita.
- Zkontrolujte, zda jsou všechny typy dat (tělesný tuk, BMI, výška a hmotnost) povolené pro synchronizaci.
Tímto by měl být problém vyřešen a data se správně synchronizovat. 😊
Bazální metabolismus
Denní příjem kalorií
Fyzická kondice
Hmotnost kostí
Metabolický věk
Segmentální svalová hmota
Segmentální tělesný tuk
Skóre kvality svalů
Srdeční frekvence
Svalová hmota
Tělesná voda
Tělesný tuk
Viscerální tuk
Zásady pro přesné měření.
