Chci resetovat heslo, ale nedostávám e-mail pro resetování
Někteří uživatelé s e-mailovou adresou Hotmail mohou mít problém s přijetím e-mailu pro resetování hesla. Často se tento e-mail ocitne ve složce Nevyžádaná pošta (junk mail). Proto vždy zkontrolujte i tuto složku.
Abyste zajistili doručení e-mailu přímo do doručené pošty, postupujte následovně:
- Přejděte do nastavení svého e-mailového účtu.
- Zvolte možnost Pokročilá nastavení (Advanced Settings) > E-mail > Nevyžádaná pošta (Junk E-mail).
- Vyberte možnost Seznam bezpečných odesílatelů (Safe Sender list).
- Přidejte naši e-mailovou adresu tanitaeurope@uhp.digital do tohoto seznamu a uložte změny.
- Vraťte se do aplikace a požádejte znovu o resetování hesla.
Poté byste měli e-mail obdržet přímo do doručené pošty. Pokud byste měli další potíže, neváhejte nás kontaktovat! 😊