Jak (znovu) připojit váhu k aplikaci My TANITA?
Pokud jste zařízení již spárovali a měření jsou uložena v aplikaci, ale nyní se spárování nedaří, nebo pokud používáte nový telefon, zkontrolujte:
Pokud se Vám nedaří připojit váhu k aplikaci, postupujte podle těchto jednoduchých kroků.
-
Zkontrolujte aktualizace aplikace
Otevřete App Store nebo Google Play a nainstalujte dostupné aktualizace aplikace My TANITA. -
Zapněte Bluetooth na svém zařízení
Jakmile Bluetooth aktivujete, ponechte jeho nastavení beze změny a pokračujte přímo v aplikaci. -
Otevřete aplikaci My TANITA
- Přejděte do záložky „Moje zařízení“ v menu.
- Odstraňte všechna dříve spárovaná zařízení kliknutím na ikonu koše (nemusíte mít obavy, Vaše naměřená data zůstanou uložena).
-
Přejděte do záložky „Moje měření“
- Stiskněte tlačítko „+ Měření“ dole na obrazovce.
- Pokud se zobrazuje jiný typ zařízení, vyberte ten správný.
- Klikněte na „Zahájit měření“.
- Poté vyberte možnost „Zahájit párování“.
-
Připravte váhu k párování
- Stiskněte a podržte tlačítko set/pairing nebo tlačítko „O“ na zařízení (váhu předem nezapínejte).
- Jakmile se spojení naváže, postupujte podle pokynů v aplikaci.
-
Několik důležitých tipů
- Zujte si boty a ponožky.
- Ujistěte se, že máte suchá chodidla.
- Položte váhu na pevný, rovný povrch (vyhněte se kobercům).
Co dělat, když se zařízení stále nepřipojí?
- Odinstalujte a znovu nainstalujte aplikaci My TANITA. Někdy to pomůže vyřešit problémy se spojením.
- Zkontrolujte baterie ve váze. Pokud jsou baterie slabé, může být Bluetooth signál nedostatečný. Vyzkoušejte výměnu za nové.
S těmito kroky by mělo být vše v pořádku. Pokud byste měli další otázky, neváhejte nás kontaktovat. 😊
Až budete chtít zařízení spárovat s telefonem poprvé, zkontrolujte: